sobota 14. září 2013

Chaos Decimator Deamon - #1

Zdravím a pozdravuji,
už je to delší doba, co mi byla dána důvěra namalovat model do soukromé sbírky. V tomto případě se jedná o démonického robota do hry Warhammer 40k - Chaos Decimator. Resinový model od firmy Forge World byl bez povrchových chyb a bylo třeba jen narovnat některé díly v horké vodě.

...zatím je to hromada šrotu....


...začalo skládání a nebylo to vůbec jednoduché, nicméně se mi podařilo postavit model totožný s přiloženým obrázkem...


...sám o sobě je model svojí velikostí na stole k nepřehlédnutí. I tak jsem chtěl budoucího majitele modelu odlišit od ostatních...



...na přání zákazníka jsem s obyčejného mariňáka udělal Space Wolfa...


...a vše mohlo jít do základní barvy...pro lepší krytí dalších barev jsem některé části nastříkal ještě bílým sprejem...




Sám jsem zvědavý, co s tím udělá barva...

S přáním krásného dne
Milan D.

Žádné komentáře:

Okomentovat