neděle 26. května 2013

Na pracovním stole - Chaos Lord

Zdravím a pozdravuji příznivce malování figurek.
Je to už delší dobu, co jsem maloval nějakou fantasy figurku. Tentokrát se mi dostala do ruky figurka od firmy Games Workshop. Figurka je plastová a ve vysoké kvalitě. Osobně mám raději plastové modely od této firmy, než resinové. I když musím podotknout, že jejich resinové modely – Finecast už jsou na lepší úrovni, co se týče kvality, než ze začátku.
Model jsem očistil a slepil. Během čištění modelu jsem zapracoval trochu na dřevěným podstavci, do kterého bude hrací model umístěn. Nanesl jsem zem a dodělal kameny. Model i podstavec jsem nastříkal černo-bílým sprejem. Nejdříve kompletně černou barvou a po zaschnutí bílou barvou jen shora.




S přáním krásného víkendu...
Milan D.

1 komentář:

  1. Také se mi jejich plastové figurky líbí mnohem více. Na tuhle jsem zvědav. Ne ani tak na to, jestli ho dobře namaluješ (to je jistota), ale jaké barevné schéma a provedení zvolíš. Martin

    OdpovědětVymazat