sobota 16. března 2013

Na pracovním stole - Jean Le Bon

Krásný den všem,
na můj pracovní stůl se dostal takový nenápadný, ale za to velice hezký model. Už delší dobu jsem uvažoval o jeho koupi. Až v nedávné době jsem měl možnost si model zakoupit.
Jedná se opravdu o povedený a jemný model. Kdo má rád toto období, tak jen doporučuji. Vše je jemně a čistě odlité. Obličej pěkně vysochaný. Jemné detaily a vše sedí bez potřeby tmelení.
Podstavec už mám hotový. Potom jen doladím se samotným modelem. Model má základní nátěr. Vynechal jsem všechny části, které budou kovové. Jsem zastáncem toho, že kov dokáže napodobit zase jen kov... :o)
Lilie na vorkoči a štítě jsem záměrně neodstranil, i když vím, že by tak vystouplé neměly být. Model dělám na prodej a majitel si to nepřeje...



S pozdravem
Milan D.

Žádné komentáře:

Okomentovat