čtvrtek 17. listopadu 2011

Trofej - Bavorova střela 2012

Starší figurku od firmy Elite Miniatures jsem začal malovat s vědomím, že bude do týdne hotová. Očistil jsem model, slepil a rovnou připevnil na předem připravený podstavec. Začal jsem malovat. Jenže se mi moc nedařilo. Barvy se nespojovaly, špatný podklad pod olejové barvy apod. Přemýšlel jsem co s rozdělanou figurkou.
Vzpomněl jsem si na setkání českých a slovenských figurkářů, které pořádáme každý rok a nápad byl na světě.
Celou figurku jsem i s podstavcem nastříkal černou základovou barvou. Po zaschnutí všechno přestříkal stříbrnou barvou a pomocí washů malinko vystínoval. Nakonec jsem čepel meče natřel zlatou barvou.
Připravil jsem tak cenu na setkání figurkářů pro rok 2012. Teď ještě vymyslet kategorii, za kterou bude cena udělena a vše napsat na cedulku.
Né vždy je třeba model odbarvovat, když se nám nedaří... :o)



S přáním krásného dne
Milan D.

Žádné komentáře:

Okomentovat