neděle 27. února 2011

Zulu válečník - WIP #3

Zdravím všechny,
opět se vracím k tomuto modelu. Ano, po nanesení olejových barev, jsem zjistil, že hnědá základní barva je moc tmavá. Proto jsem celý model znova přetřel namíchanou hnědou barvou. Tentokrát však o něco světlejším odstínem. Po zaschnutí jsem si připravil následující olejové barvy:
Terra rosa
Kobaltová modrá (Cobalt blue)
Okr zlatý (Gold ochre)
Umbra přírodní (Umber natural)
Pleťový odstín (Flesh tint)
Kostní čerň (Ivory black)

Základ: Terra rosa, Cobalt blue, Gold ochre a Umber natural
Stíny: základ + Umber natural a Ivory black
Světla: základ + Flesh tint

Byla to práce na delší dobu, kdy jsem neustále porovnával fotky černochů a snažil se pomocí různých filtrů a wash docílit stejného vzhledu i odstínu kůže. Je to poprvé, kdy barvím černou pleť a musím zde poděkovat mému kamarádovi Massimo Pasquali, že mi ukázal základní namíchání olejových barev pro tmavou pleť.
Grazie mille Massimo...

A zde pár fotek...



Děkuji za váš čas.

S pozdravem
Milan D.

Žádné komentáře:

Okomentovat